Aga alates akulaadija käimapanemisest olen toimetanud ka ikka nii mõnedki õhtud auto kallal ja teinud järgmisi asju:
- ehitasin ümber poteka, millega auto kiirust saab kontrollida. Sai vähe toekam ja asisem.
- panin kõigile akudele peale monitooringusüsteemi, nüüd on kõigi akude olekut võimalik salongist jälgida, ilma et peaks testriga mööda autot ringi jooksma
- peitsin ära enamus salongis olnud lahtisi juhtmeid
- ehitasin valmis vaakumi süsteemi pidurivõimendi jaoks. See koosneb nüüd kahest paralleelselt töötavast vaakumpumbast (kui üks peaks ära kukkuma, siis teine ikkagi jääb), vaakumlülitist, vaakumireservuaarist (jätkub 6 piduripedaali vajutuse jaoks) ning vaakumkellast auto salongis sees. Süsteemi ainsaks miinuseks on pumpade müra, aga sellega annab ehk tulevikus midagi ette võtta.
- 220V süsteem sai lihtsam, kui algul plaanitud. Lihtsalt üks pikendusjuhe auto tagumisest osast ette kapoti alla ning pistikupesa pikendusjuhtme ühendamiseks pagasnikusse. Ägedad lahendused tulevad hiljem. Võibolla
- Auto esiotsas olevatele akudele ehitasin tuttavate osavnäppude abiga ilusad raamid ning panin need ilusti paika
Tänase seisuga veel teha jäävad tööd
- Installida kontrolleri jahutussüsteem
- Ehitada auto tagaosas olevatele akudele korralik karp ümber ning teha sellele ka tuulutussüsteem (et ülelaadimise korral vesinik salongi ei jääks)
- Panna tööle auto originaalspido
- Installida salongi küttesüsteem (talv ei ole enam mägede taga)
Üks pilt kah, mitte päris viimasest seisust kapoti all (üks aku raam veel installimata)

No comments:
Post a Comment