Friday, November 21, 2008

Esimene verstapost saavutatud

Täna on siis see imetore lumine päev, mil mu pea aastapikkune töö sai tunnustatud ning ARK väljastas mulle Golfi jaoks uue tehnilise passi. Mootori tüübiks "Elekter" ja töömaht "null" :-)

Välja näeb see osa tehnilises passis vot selline

7 comments:

ap said...

õnnitlused! ehk räägid paari sõnada, kui keeruline protsess oli? 24kW näeb nii veider välja.

Madis said...

Kuskohast see 24 kW sinna reg tunnistusele võeti? Mootor peaks võimsam olema ju?

ap said...

ei pruugi viga olla. bensu-golf 1.4 omab u 60kW, aga tavalise sõidu pöörete juures on sellelgi mootoril ilmselt paarkümmend kW. elektrimootoril aga on maksimumilähedane võimsus ka madalatel pööretel.

Ahti said...

Väga vinge!

Olen ka ise elektriauto ehitamise mõtteid hellitanud, ent senini on need küll siiski veel vaid mõtteiks jäänud. Aga kes teab, kes teab...

Igatahes ootan huviga uusi sissekandeid.

Jõudu edaspidiseks!

Madis said...

Vahemärkusena võib mainida, et Zilla kontrollerite tootja lõpetab oma tootmist ja üritab tehnoloogiat uuele tootjale välja litsentseerida hea asja jätkamiseks.

Ise olen vaadanud pigem liitium-energiaallika poole, kuid hinnad on selles teemas oluliselt kallimad. Üks huvipakkuvamaid kontrollereid on AC Propulsion välja töötatud, mida on minu teada ka Tesla oma rotsteris kasutanud.

mart said...

Küsimusi on teil siin palju, vastan parem eraldi postituses - siis näevad kõik

Margus Väli said...

Vaheldijuhtimisega asünkroonmootor on efektiivsem kõrgema pingega. AC Propulsion ja Azure (zev.ee müüb) süsteemid tahavad ikka nii kõva pinget et sellise Li-paki hind tuleb vähemalt 200t. kr.